مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 22:302023-09-01اقتصادي

دولت سیزدهم برای رفع معضلات و مشکلات در استان همدان عزم جدی دارد


عزم و اراده دولت سیزدهم برای رفع معضلات ومشکلات کهنه جای تقدیر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر جمعه در آیین بهره برداری از اولین مجموعه مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان همدان پروژه 60 واحدی سرکان تویسرکان اظهار کرد: در هفته دولت امسال 1004 پروژه با اعتبار 16 هزار و 500 میلیارد تومان افتتاح و 175 پروژه با اعتبار 40 هزار میلیارد تومان کلنگ زنی شده است وی افزود: در واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت در استان همدان برنامه ریزی لازم انجام شده و امروز شاهد افتتاح پروژه ای که در 67 روز از 30 درصد پیشرفت به افتتاح رسیده هستیم و امیدواریم شبکه فاضلاب این مجتمع هرچه سریع تر انجام شود.

استاندار همدان با بیان اینکه 50 هکتار مجموعه اطراف این مجتمع با پیگیری فرماندار و دیگر مسئولان مراحل قانونی، تغییر کاربری و تشریفات اداری در راه و شهرسازی به قطعیت رسیده است، گفت: 30 هکتار در بحث نهضت ملی و جوانی جمعیت به متقاضیان واگذار می شود.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: انتقال آب از سد تالوار از جمله کارهای اساسی دولت و کار جهادی در حوزه آب و آبرسانی در حال انجام است و همه دستگاه ها پای هستند.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 78 پروژه با اعتبار هزار و 500 میلیارد تومان در هفته دولت امسال بیان کرد: امروز 850 میلیارد تومان پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم برای رفع معضلات و مشکلات در استان همدان عزم جدی دارد

دولت سیزدهم برای رفع معضلات و مشکلات در استان همدان عزم جدی دارد